Große, C. S. & Wisenöcker, A. S. (2023). Realitätsnahe mathematische Probleme: Was passiert, wenn man über mathematische Operationen nachdenkt? [Realistic mathematical problems: What happens when you think about mathematical operations?]. 19. Fachgruppentagung Pädagogische Psychologie (PAEPS), September 18-20, 2023, Kiel, Germany.
Wisenöcker, A. S., Helm, C., & Große, C. S. (2023). Eine Metaanalyse zu Leistungseinbußen im Zuge der COVID-19 Pandemie [A meta-analysis of learning losses during the COVID-19 pandemic]. 19. Fachgruppentagung Pädagogische Psychologie (PAEPS), September 18-20, 2023, Kiel, Germany.
Wisenöcker, A., Helm, C., & Große, C. S. (2023). Students’ learning loss over the course of the COVID-19 pandemic – A Meta-Analysis. 20th Biennial EARLI Conference for Research on Learning and Instruction, August 22-26, 2023, Thessaloniki, Greece.
Wisenöcker, A. S. & Große, C. S. (2023). Validierung eines Fragebogens zu mathematischen Überzeugungen [Validation of a questionnaire on mathematical beliefs]. Linzer Arbeitsgruppe für quantitative Methoden, 28.06.2023, Linz, Austria.
Wisenöcker, A. S., Helm, C. & Große, C. S. (2023). Eine Metaanalyse zu Leistungseinbußen im Zuge der COVID-19 Pandemie [A meta-analysis of learning losses during the COVID-19 pandemic]. Linzer Arbeitsgruppe für quantitative Methoden, 27.04.2023, Linz, Austria.
Wisenöcker, A. S., Postlbauer, A. & Obermeier, R. (2022). Secondary school students’ stress and motivation during the COVID-19 pandemic. JURE 2022 Conference, July 18-22, 2022, Porto, Portugal.