Zur JKU Startseite
Linz School of Education
Was ist das?

Institute, Schools und andere Einrichtungen oder Angebote haben einen Webauftritt mit eigenen Inhalten und Menüs.

Um die Navigation zu erleichtern, ist hier erkennbar, wo man sich gerade befindet.

AERA Annual Meeting 2022

Mit gleich vier Beiträgen ist die Abteilung für Bildungsforschung beim Annual Meeting der AERA von 21. bis 26. April 2022 vertreten.

JKU Campus Science Park 1 Außenansicht

Folgende Beiträge wurden angenommen:

"Predictors of Central Student Learning Outcomes in Times of COVID-19: Students’, Parents’, and Teachers’ Perspectives During School Closure in 2020. A Multiple Informant Relative Weight Analysis" (Helm, C. & Huber, S. G.)

"Predictors of Teachers’ Affective Organizational Commitment" (Huber, S.G., Helm, C. & Pruitt, J.)

"Do school closures during the COVID-19 pandemic enlarge educational inequality?" (Helm, C., Demski, D. & Huber, S. G.)

"Do Intrinsic and Extrinsic Teacher Motivation Affect Instructional Quality and Student Achievement?" (Demski, D. & Helm, C.)